Pagini

22 decembrie 2009

Vreau...:

.........


Sa iesim la plimbare dupa un ceai fierbinte, sa ne plimbam pe malul marii ca si cum nimeni nu ar fi in jur, sa ne stropim cu stropi zglobii de apa, sa simtim nisipul umed sub talpile obosite, sa ne urcam pe stancile de pe mal si sa radem stropiti de apa care se loveste de pietre. Sa mergem impreuna la cumparaturi, sa facem haz de necaz si sa probam lucruri pe care nu ne permitem sa le cumparam. Sa mergem prin mall tinandu-ne de mana, alegand verighete pentru atunci cand vom avea bani sa le cumparam, sa ii faci pe toti gelosi sarutandu-ma cand ma astept mai putin. Sa ne plimbam prin magazine de mobila si sa alegem patut pentru copilasii nostri. Sa cumparam reviste de moda si sa facem misto de noile trenduri. Sa rasfoim reviste cu masini si sa alegem impreuna masina pe care o vei castiga la loto peste un an. Sa revenim visatori la tara. Sa ii trimitem pe parinti in vacanta si sa ii ajutam sa faca reparatii prin casa. Sa le cumparam seminte de flori si sa le plantam pe ascuns primavara devreme. Sa udam plantele din gradina si sa le privim cum cresc frumos toata vara. Sa ne plimbam singuri prin padurea de la marginea satului si sa ne jucam ca niste copii nesatiosi prin iarba mai inalta de mijloc. Sa mergem impreuna intr-un road trip, doar noi doi, sa facem popasuri, sa mancam sandwich-uri cu branza prea topita si sa bem apa minerala care nu mai e carbogazoasa. Sa ramanem impreuna fara bani si sa facem autostopul ca sa ajungem inapoi acasa. Sa mergem impreuna in vacanta la munte, sa ma inveti sa schiez, sa ma umplu de vanatai, iar tu sa ma saruti sa imi alini durerea. Sa stam intr-o cabana veche la munte si sa aducem impreuna lemne pentru foc in casa, sa incalzim impreuna mancarea la focul din soba si sa citim carti cu povesti la gura sobei incalzindu-ne unul pe altul cu vorbe dulci si frumoase. Sa curatam impreuna curtea de zapada si sa ne bulgarim ca si cum nu am cunoaste frigul sau raceala, iar apoi sa ne tavalim prin zapada fara sa ne pese ca e rece. Sa facem impreuna un om mare de zapada, sa il fotografiem si sa ramana in amintire ca si capodopera noastra pentru care avem drepturi de autor. Sa facem impreuna un foc de tabara, sa ne povestim copilariile, iar tu sa fii voinicul care ma apara de fiarele padurii. Sa ne povestim de cuplurile pe care le-am vazut cu o zi inainte si sa radem de neindemanarea unora dintre ei. Sa iesim la plimbare tinandu-ne de mana, iar tu sa ma duci in brate pana la poarta parcului. Sa privim zambind batraneii care se plimba tinandu-se de mana si sa visam impreuna ca asa vom fi si noi peste cateva zeci de ani. Sa imi faci declaratii in mijlocul trecerii de pietoni fara sa iti pese ca claxoneaza masinile. Sa imi canti colinde de Craciun si sa ma faci sa rad mascandu-te in Mos Craciun. Sa imi spui cand vezi ca muncesc prea mult si sa imi pregatesti o calatorie surpriza cand vezi ca nu mai scap de serviciu. Sa imi aduci flori cand sunt suparata si sa imi asculti pasul cand nu mai pot sa il tin in mine. Sa imi daruiesti un pisoi si sa ii pun numele tau. Sa iti destrame pantalonii, iar tu sa spui ca nu-i nimic si ca mergem azi la cumparaturi sa iti cumperi altii. Sa iti crosetez un fular si sa il porti chiar daca nu iti place. Sa te invat sa faci clatite, sa le umplem cu finetti si sa le mancam ca niste copii nesatiosi. Sa ma inveti sa fac spaghetti, sa folosesc mozzarella si sa beau vin de calitate. Sa facem impreuna placinte si sa invitam prietenii la o petrecere in pijamale. Sa facem reparatie in apartament si sa cumparam lucruri caraghioase ca bibelouri. Sa mergem duminica la biserica si sa facem un copil orfan sa zambeasca. Sa ma inveti sa parchez masina si sa taci atunci cand conduc eu. Sa imi canti si sa ma faci sa rad atunci cand conduc. Sa mergem impreuna la Constanta, la Brasov si in toata Europa fara sa ne pese unde mergem, fara sa ne pese daca mai avem benzina, fara sa ne pese daca nu mai stim unde suntem. Sa ma imbratisezi cand mi-e greu si sa te uiti urat la toti care ma vorbesc de rau. Sa ne trezeasca soarele ghidus si sa ne aminteasca ca trebuie sa mergem la facultate. Sa hotaram sa nu mai mergem si sa stam in pat toata ziua sa ne uitam la comedii. Sa iesim impreuna afara si sa ne dam seama ca am uitat sa luam umbrela, sa alergam prin ploaie fara sa ne pese de pantofii aproape noi si sa ne oprim abia cand ajungem la ceainaria preferata. Sa bem un ceai fierbinte, sa ne privim zambind si sa o luam iarasi de la inceput...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu