Pagini

29 ianuarie 2010

It is not the end...

In seara asta am obosit. Am obosit la propriu. Felul ala de oboseala care nu te lasa nici sa lucrezi, nici sa dormi. N-ai chef sa vorbesti cu nimeni, nici sa gandesti sau sa inveti. Simti ca nu mai poti face nimic. Chiar daca fizic esti intr-o stare aproape perfecta, creierul refuza sa colaboreze.

Nu stiam ce sa fac. Simteam ca sunt inutila. Mi-am deschis blogul si am inceput sa rasfoiesc blogurile din blogroll. Dintr-o pagina in alta am dat peste blogul unui AIESECer din Oradea. E ciudat ca eu sa spun asta si e la fel de ciudat ca s-a intamplat intr-adevar, dar exista cineva mai sus de noi, forte ale universului, un Dumnezeu, o suprafiinta, care azi, a facut in asa fel incat sa dau peste un filmulet care sa imi rastoane lumea cu picioarele in sus. Sau poate pur si simplu mi-a amintit propriile coordonate si m-a ajutat sa revin la traseul cel bun si corect. Pe mine m-a ajutat sa imi revin, psihic, fizic sau cum vreti voi sa ii spuneti. Si desi e doua noaptea, am de gand sa lucrez pana dimineata pentru ca in sfarsit am primit inca un "sut in fund" care sa ma faca sa merg mai departe.

Enjoy and find your own strenght to get back up:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu