Pagini

1 septembrie 2011

Povestea unei veri

Intr-adevar, s-a terminat, teoretic cel putin. E septembrie. In curand o sa vedem covoare aurii prin parcuri, copii jucandu-se cu frunze fosnitoare si indragostiti plimbandu-se zgomotos si aruncandu-si priviri furise pline de emotie. 3 luni au trecut asa cum nu imi imaginam vreodata ca poate sa treaca o vara. La inceput examene, facultate, alergat pentru acte si povestit cu profesori. Povesti cu portofel si acte furate, amenintari cu deportarea din tara, bani cheltuiti pe la notari, masina ridicata – eh, bine ca s-au rezolvat pana la urma.

Apoi Bucuresti. Apoi Sibiu. Apoi Predeal cu omuletii din Sibiu. Apoi Vatra Dornei cu omuletii mei dragi din Iasi. Apoi Suceava. Apoi Gura Humorului cu omuletii dragi din Suceava. 3 saptamani – 6 orase – 3 conferinte.

Apoi iarasi Bucuresti. O perioada in care lucrurile au inceput sa se aseze la locusoarele lor. Program de lucru. Prioritati. To do list in fiecare zi. Ore peste program. Cate un episod din Ally McBeal in fiecare seara. Carte citita pe metrou de acasa pana in sediu… cam 130 de pagini intr-o saptamana si un pic. Weekenduri pline si de fiecare data in alt oras.

Mai intai Constanta… am si lucrat, ne-am si distrat, ne-am si bronzat – toate in doar doua zile. Da, si am fost in Vama, pentru prima data… Road trip si timp petrecut frumos cu oameni dragi.

Apoi Brasov. Planificare, plimbari prin oras, un picut de shopping, inghetata a la “pe degeaba” J, oameni frumosi.

Apoi Sinaia. Un weekend pe care il asteptam demult si pe care, fara prea multa modestie, cred ca il si meritam. O matusa foarte draguta, cota 1400, apoi cota 2000, telescaun si fluturi in stomac, Castelul Peles, Castelul Pelisor (le-am mai vazut de doua ori, dar acuma parca aveau alt aer), Manastirea Sinaia, suveniruri, plimbari, gratar, Barajul Paltinu, badminton, road trip… si alte detalii pe care nu pot sa vi le spun.

Apoi Bucuresti si Train the Coordinators cu niste omuleti extraordinari. O conferinta care mi-a depasit cu mult asteptarile si de care o sa imi amintesc mereu cu drag.

Si apoi seara asta, in care mi-am dat seama ca maine incepe un nou capitol. A fost o vara plina in adevaratul sens al cuvantului, cu multe drumuri, oboseala, lucru… momente mai frumoase sau mai dificile. Si totusi, prima vara pe care pot sa spun ca am trait-o cu adevarat. O vara de care o sa imi amintesc mereu cu drag si cu zambet pe fata. O sa imi amintesc nu de un weekend sau o saptamana de vacanta, ci de o vara intreaga cu multi oameni frumosi, multe lucruri de invatat, multe locuri vizitate si o doza mare de multumire. Acum, la final, simt ca vreau sa spun doar atat: Multumesc!

PS: Da, si sa nu uitam, melodia verii - .ramon., pentru tine: Liquido - Narcotic .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu