Pagini

19 ianuarie 2011

Sunt fericita...

A fost ideea Marinei... Ne-a intrebat ce ne face fericiti... Mi-a luat 10 minute - un sfert de ora sa raspund... Am zambit si am recitit lista de vreo 5 ori pana acum... Si o s-o recitesc ori de cate ori o sa simt ca sunt la pamant sau cand o sa am nevoie de un zambet:

Sunt fericita cand il vad pe nepotelul meu razand cu pofta...
Sunt fericita cand o vad pe mama zambind si multumita...
Sunt fericita cand vorbesc cu tata despre politica, economie sau nimicuri...
Sunt fericita cand o vad pe sora mea entuziasmata de viitor...
Sunt fericita cand ma suna sora mea si imi povesteste tot felul de lucruri de prin lume si radem impreuna...
Sunt fericita cand primesc pachet de acasa si mananc bunataturi...
Sunt fericita cand ma plimb prin ploaie prin parcul gol si ma gandesc la de toate...
Sunt fericita cand afara e zapada...
Sunt fericita cand imi amintesc de prima mea dragoste :) .....
Sunt fericita cand ajut pe cineva neconditionat...
Sunt fericita cand imi vad omuletii din echipa...
Sunt fericita cand apas acceleratia la maxim si incepe sa imi fie frica...
Sunt fericita cand imi cumpar chestii la care visam demult...
Sunt fericita cand cumpar cadouri...
Sunt fericita cand mut mobila in camera...
Sunt fericita cand ma joc cu pisicile mele de acasa...
Sunt fericita cand merg cu ai mei la padure, la aer curat, si ne odihnim si glumim si povestim si ne simtim bine...
Sunt fericita cand ma uit cu ai mei la filme si facem comentarii si discutam personaje...
Sunt fericita cand mi se fac surprize...
Sunt fericita cand primesc cadouri de ziua mea...
Sunt fericita cand ma trezesc dimineata cu chef de viata si reusesc sa fac tot ce mi-am propus...
Sunt fericita cand dorm la amiaza...
Sunt fericita cand o vad pe Nico si povestesc cu ea...
Sunt fericita cand oamenii au incredere in mine...
Sunt fericita cand aud valurile marii si ma plimb pe plaja si visez...
Sunt fericita cand zambesc unui copil si imi zambeste inapoi...
Sunt fericita cand fac castele de nisip cu nepotelul meu...
Sunt fericita cand pot sa ajut un sarac...
Sunt fericita cand ma gandesc la voi... (EB 10-11:) )
Sunt fericita cand oamenii mei dragi sunt fericiti...

Multumesc, Marinush!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu