Pagini

28 mai 2010

+365

Inca 365 de zile. 365 de mici realizari. Parca imi amintesc ziua de 28 de anul trecut. Era cald afara. Era un soare arzator si o toropeala de nedescris. Stiu ca eram in sesiune, ca de obicei. Acum cativa ani am avut teza la romana de ziua mea si imi amintesc ca m-a lasat domnul Pop sa imi aleg numarul subiectului. Acum, la facultate, am examene de obicei. Cred ca e primul an cand nu sunt nici in sesiune si nu am nicio lucrare de ziua mea. Revenind. Era o zi frumoasa de sfarsit de primavara, sau, mai degraba, de inceput tarziu de vara. Imi amintesc de Ina si de omuletii de pe finante cum mi-au cantat Sa traiasca mata in parc la balena. Imi amintesc de colegele de camera care mi-au facut o surpriza foarte placuta. Imi amintesc de flipchartul din sediu unde toata lumea imi spunea La Multi Ani. A fost o zi frumoasa. A fost o zi in care mi-am promis ca nu o sa fiu trista, ca nimic nu o sa imi strice dispozitia, ca o sa zambesc mereu si o sa fiu plina de viata. Asa a si fost.

Anul asta stiu ca o sa fie la fel. De fapt, deja e la fel. Am primit nu mai stiu cate mesaje, cateva telefoane (presupun ca restul o sa urmeze maine ziua), imbratisari de la colegele de camera si chiar si mici cadouase. Toate lucrurile astea imi arata ca exista oameni carora le pasa de mine, ca ceea ce fac zi de zi nu este in zadar, ca viata mea are, totusi, un sens.

Astazi este ziua mea, din nou o zi frumoasa de primavara, dar care nu ar mai fi la fel de frumoasa daca nu ati fi voi toti alaturi de mine, daca voi nu ati exista in viata mea. Un multumesc mare de tot pentru voi, cei care imi faceti ziua mai frumoasa in fiecare zi, care imi sunteti alaturi atunci cand am nevoie, care imi ascultati aberatiile cand sunt obosita, care ma faceti sa vad partea buna a lucrurilor atunci cand e nevoie sau ma intoarceti cu picioarele pe pamant atunci cand ajung sa zbor prea sus, care imi daruiti un pic din timpul sau inimile voastre in fiecare zi (chiar daca nu stiti asta), care faceti ca viata mea sa fie exact asa cum este!

I would thank you from the bottom of my heart, but for you my heart has no bottom.

Plina de viata, va las cu o melodie pe masura... Natasha Bedingfield - Pocketful of sunshine


3 comentarii:

  1. La multi ani!!! Sa fii mereu la fel de zambitoare si sa ai puterea sa realizezi tot ceea ce ti-ai propus! P.S. Sa n-o imbeti pe Natasa, avem nevoie de ea in weekend :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Olga! (si...don't worry, Natalita e pe maini bune :D)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani Iulia!!! Vreau sa-ti numai ca sa fii asa cum esti, caci esti ffoarte bine :)
    PS: Natasa cum bea...sigur se imbata :))

    RăspundețiȘtergere